Alla inlägg under juli 2018

Av martins-scribo - 7 juli 2018 12:05

Även om jag nu inte skriver nya inlägg som publiceras, betyder inte det att jag inte är aktiv här inne. Det är faktiskt så att jag lite då och då, redigerar gamla inlägg. 


När jag kollar igenom dom gamla inläggen så kan jag ibland tänka, - Hur i helsike tänkte jag där? Så ibland ändras det vilt, ibland lite mindre vilt.  


Dom som känner mig vet att jag aldrig är nöjd med det jag gjort, även om det skulle vara bra. Jag vill göra det ännu bättre. Det är mitt driv och min utmaning. För mig finns inget perfekt eller omöjligt, allt går att skruva på lite till.


Igår gick jag på semester. I år, som dom sista 5-6 årens semestrar, skall jag ha 5 veckor. Skall bli skönt att få vila kropp och själ ett tag. Tror man behöver det lite till mans.

Ovido - Quiz & Flashcards